Tilaus- ja toimitusehdot

Yleistä

WoiShop-verkkokauppa on Woikoski Feelingin ylläpitämä sivusto.
Nämä sopimusehdot ovat voimassa 15.1.2025 alkaen toistaiseksi ja koskevat kaikkia tämän verkkokaupan kautta tehtyjä tilauksia. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti ajan kuluessa, joten tutustuthan tilaus- ja toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen, kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme. Tilauksen tekemällä hyväksyt nämä ehdot.

Verkkokauppamme myy täysi-ikäisille henkilöille Suomessa ratsastustarvikkeita hevoselle ja ratsastajalle, niin hevosurheiluun kuin hevosen hoitamiseenkin. Toimitamme tilaukset Postin kautta ainoastaan Suomeen, pois lukien Ahvenanmaa. Nouto myymälästä sovittava erikseen.
Woikoski Feeling ei vastaa kolmannen osapuolen aiheuttamista viivästyksistä toimituksessa.

Toimitusmaksut (lisätään tilauksen loppusummaan):
– Normaali postipaketti (alle 25 kg) kiinteä 7,40 €
– Express-paketti 12,17 € (nopea toimitus)
– Express-rahti illaksi (25 kg-35 kg) irtokolli, alkaen 62,75 €
Huomioi, että Posti lisää kuljetuskustannuksiin myös mahdollisia rahtien lisämaksuja. Tutustu Postin verkkosivuihin ja hintoihin täällä:
https://www.posti.fi/lahettaminen/paketit/pakettien-hinnastot#kotimaa

Tilaukseen tarvittavat tiedot

Tilausta varten on täytettävä seuraavat tiedot: nimi, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

Tilauksen maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.
Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupassamme hinnat esitetään euroissa ja hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan aina ensin hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden yhteissumma toimituskuluineen näkyy ostoskorista sekä tilausvahvistuksesta.

Virheellinen tuote/Ongelmatilanteet

Tarkistathan tilaamasi tuotteet heti ne saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme, miten saamme virheen korjattua. Lue lisää tuotteiden palautuksesta:

WoiShop asiakaspalvelu

Otathan meihin yhteyttä joko soittamalla tai sähköpostitse:
Woikoski Hevospalvelukeskus p. 040 656 2600
woishop@woikoski.fi

Tai voit myös täyttää yhteydenottolomakkeen ja jättää yhteydenottopyynnön:

Ostoskori